Ooops!

Allmänt / Permalink / 1

Nu har det gått sådär lång tid igen sedan senaste inlägget, kan bero på att mycket hänt och händer. Efter att semestern var slut så har det jobbats, både på jobbet men även jobbats på andra plan, det där man kallar livet. På ett sätt är vi tillbaka i livet men med en liten twist. I mångt och mycket är saker normala. Vi bor i vår lägenhet som vi ständigt förändrar som vanligt, vi ränner på stan, shoppar, är ute och festar loss, har mysigt kvällar hemma, reser iväg över helgen, köpt bil ja you name it. Life goes on och det är härligt!

Jag jobbar mycket med mig själv just nu, har sedan en tid tillbaka börjat prata med en psykolog vilket är jätte skönt. Jag unnar mig saker bara för att jag kan och jag är värd det, jag lever lite extra och tar i lite mer. Jag säger vad jag tycker och försöker göra saker som ger mig positiv energi. Någon frågade mig om jag ibland känner att jag bara skulle vilja gömma mig och isolera mig men det är det sista jag vill. Man mår inte bättre av att göra det på sikt. Iallafall inte vad jag tror och känner.

Den 22e december så drar vi på nya äventyr, det blir 2,5 vekoe på Bali. Backpacker ryggan, boende för natten, upplevelser deluxe och en massa coola dyk! Kommer bli en helt otrolig resa och vi är såååå värda det!

Vi är tillbaka i livet igen, vi tog och tar oss igenom detta för vi är två starka personer tillsammans och vi kommer möta fler motgångar i livet och då tar vi det som det kommer. Men vi gör det tillsammans, min fina Ola och jag. Vi gömmer oss inte, vi struntar inte i saker, vi skyller inte på någon. Vi bara är! Vi är i nuet, vi lever som aldrig förr, vi älskar varandra och vårt liv och det visar vi mer än gärna upp. Vi unnar oss roligheter och vi är fortfarande på jakt efter nya äventyr. Vi har ett par på gång och vår resan tillsammans fortsätter.

Livet alltså <3

#1 - - Anonym:

Jag kunde inte ha skrivit det bättre. Känner precis likadant! Ni båda är människor som verkligen använder det liv ni fått och förtjänar varje ljusglimt som livet har att erbjuda.. OCH ni tar dom också!!!! Älskar er! ❤ /katten

Till top