Glömde ju att.....

Allmänt / Permalink / 0

Berätta hur det går med sjukdom och min lilla blubb på magen igår. Sjukdom är borta och allt är bra tills någon säger något annat. Mår inte dåligt fysiskt alls utan det rullar bara på vilkendera super skönt! Ny röntgen om någon vecka så fram till dess så öser vi på som vanligt.

Stomin då? Jovars den sitter där den sitter och jag glömmer bort den ganska ofta. Men jag är glad och känner att jag hela riden testar nya utmaningar. Och eftersom att jag mår bra och inte ser den som ett problem så ska jag faktiskt på ett besök i nästa vecka för att prata med en förening för stomiopererade där jag har ansökt om att få bli kontaktperson :). Så himla kul, fick så fin respons på mitt mail jag skickade dit och jag ser fram emot att få peppa andra som kanske har en urostomi men dom har problem eller personer som ska få en opererad och har frågor :).

Som sagt! Vi öser på här med nya äventyr och detta blir ett av dom :D

Till top